2010-02-02

Tisdag!!!


Tjeeena :) Idag är det dåååå Tisdag och det har snöat ute idag... hum man är rätt nöjd att de kommer massa snöö ute.. hehe.. aja är ganska trött på detta vädret men men så ä de... MYSAN på bild idag åxå... :D skulle ha en bild på Ida men hittade ingen just nu på henne.. :) jag har bestämnt mej jag ska ha en kattbebis till :) men när vet jag inte för jag ska ha en med rätt färg åxå.. vill ha en grå vit.. ;) hona som ska få heta Blemma *ler* men men få se..
Älskling och jag kolla på Bygglov nu.. innan var vi hos mamsen.. fick lite fika.. och jag klippte älskling i håret och brosan åxå :) dom blev super fiina i håret tycker jag.. dom blev jätte nöjda med håret tro jag...
DR house börja i kväll jippie...:) min älsklings serie... den är as bra... *ler* Ida har lekt som bara den idag... :) miin vackra svarta katt *Ler* Mysan har busat åxå... Champis är rädd som vanligt.. han är såå himla känslig har blivit... :( vet inte varfö... men men såå äde.. Champis är vår förväxta kattunge mohaaaaa!!
Zum Zum
**NATIZ OCH GÄNGET**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar