2010-02-01

Mååndag!!

Mysan min skatt på bild :) Idag är det Mååndag och det är inte så kallt ute nu som det var i Fredags... 25 minus hade vi då.. mamma och brosan sov över.. det var kul.. men sen har min brosan ADHD.. och det kan faktiskt bli lite jobbigt men man försöker göra det bästa av sitationen.. och det funkar.. det är ju bara 1 natt som dom sover över... man få börja med det iallafall... idag har jag dammsugat och stryckit gardiner.. i går kväll strök jag alla dukar.. puuuu.. det var lite jobbigt eftersom jag hade så mycket dukar...

men men det var klart innan Wallander började.. men jag var ganska trött i går så jag såg alldrig klart filmen.. spela roll har den filmen hemma ändå... aja.. usch är så trött nu när det är mycket snö och så... denna vintern var jobbig.. för man är så trött... :( börja bli förkyld IGEN... :( inte så kul....

Jag har inte gått ner något nu.. utan står stilla med vikten.. jag försöker att inte komma i fällor.. men i går gjorde jag det :( köpte ostbågar :( och sen kakor i form av hjärtan.. aja.. jag tar nya tag.. jag ska börja ut och gå åxå.. men måste vänta till den mesta av snön kan försvinna.. för mina skor är såå halkiga... :( aja... that´s iit!!

Zum Zum Kaffe Tajm

**NATIZ**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar