2010-02-22

MÅNDAG!! Nya bilder på missarna!







go dagens... :D Matte är dunder förkyld ännu..:( Idag gav husse oss ost Mysan och Ida... Vi älskar när han ger oss ost... ;) vi är som möss älskar ost... Vi tyckte om att busa idag.. :) Igår när matte släppte ut oss på balkongen var det kallt.. och det var mycket snö som hade kommit ner... Menas Champis och Ida frös och ville in efter nån minut.. så stannade Mysan kvar.. jag jagade en liten mus tro matte och det var det åxå.. jag hade så kul och se vad denna musen tog vägen.. jag letade och matte skrattade av att det såg så roligt ut när jag letade efter denna musen-... *ler* Men jag frös så mycket till slut så jag ropade på min matte så hon kom och släppte in mej igen... hoppas den är kvar tills i kväll när jag kanske ska ut Igen....*ler*


Lite nya bilder på oss från i går.. "matte ska köpa sej en ny kamrea när hon få råd"






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar