2010-02-06

Lördag!! IDA på bild :)

Ida på bild.. jag tog den bilden i går..med camen.. jag ska köpa mej en bra kamrea.. men jag måste se om jag har råd... hehe :) tänk att lilla Ida och Champis blir 5år nu den 25 April :) hihi tiden går fort.. jag minns när vi hämntade dom små :) dom var endast 8 veckor.. på grund av att deras mamma hade dött så vi fick hämnta dom så pass tidigt... men men så ä de...

Jag ska som sagt skaffa mej en kattbebis till.. jag har varit fram och tillbaka med beslutet.. men jag vill ha de nu... grå-vit bebis.. hällst en skogis.. :) blandning da eftersom en äkta har jag inte råd med.... Såå hoppas att man kan hitta någon.. jag få vänta tills jag få pengar nästa gång nu.. :) Nu ska jag bädda sängen innan bebisarna ska upp i den.. hahaa ;:) såg att Ida var på väg...

ZUM ZUM

**NATIZ OCH MISSARNA**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar