2009-07-10

FREDAG Den 10/7 2009

Idag har det varit piss väder.. Regnat hela dagen faktiskt..inte alls så kul.. men men så är de... Idag kom Ronnys brosa och hans Tjej på besök.. dom hade med sej hans tjejs hund.. och den va jaaa stor hehe..

Alldrig sett en såå stor hund innan så.. det gick inte bra med lilla Mysan hon blev sååå rädd min gumma... hon hade kunnat dö av skräck men det gick bra till slut... Men jag vart rädd att hon skulle vara för rädd... Men det gick.. lilla Zippo fick hälsa på hennes hund... men jo det gick men Zippo var nog för liten...

hehe men det va kul och se dom Leka... *ler* Zippo har inte lekt med en annan hund på flera år... Så det va kul för han....

Jag är lite trött idag... Blir nog en tidig säng... Jag älskar min sötnos mest av allt Ronny är det bästa som har hänt mej.. så det är underbart....

Seeee yaaaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar