2009-07-20

MÅNDAG Den 20/7 2009




Tjenare...

Idag har det varit jätte skönt väder eller njaa lite varmnt.. men skönt man slapp regn.. åå all min tvätt var torr åxå.. så det var jätte skönt... kunde jag plocka in den tvätten åxå....

Idag fick mamma sina pengar så vi åkte och handlade lite... tog hennes bil.. då märkte vi att det fanns inge vatten i hennes bil såå.. vi fick åka till kila Kyrka och hämnta vatten på körrgårn... haha aja fanns vatten iaf.. vilket vi värkligen behövde....

sen fick vi åka till Karlstad till biltema.. för hon var tvungen och ha tänd kablar m.m.. så min älskling fick hjälpa henne med detta då.. så dom kan åka hem i morgon.. mamma och brosan.. lite tråkigt faktiskt men men så ä de... *ler*

Men ändå skönt hoppas mamma kan få en lägenhet här uppe så vi kan handla tillsammans och så hihihi hade varit så mysigt*ler* Älskling leker med hennes katt....;)

Ska åka till ÖB nästa månad.. hittade skiit snygga prydnads kuddar till soffan i tv rummet... lite ljus och så...

**Jag älskar dej min sötnos**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar