2009-05-06

***Onsdag*** Den 6/5 2009

God morgon... eller förmidda kanske man ska säga.. hehe..

Idag åkte älskling till Skolan.. han skulle visst träffa någon däär idag... så jag är själv hemma.. hehe.. Jag har nyss käkat hem bakat bröd vilket är super gott som min älskling har gjort.. *ler* Idag blir de Kyckling gryta...

Det är super gott... Annars idag blir de nog inget specilet.. lungt.. :) Fundera på att kolla på en film kanske.. eller gå in i sängen och vila kanske.. känner mej ganska trött hehe....

Vet intr varfö man är såå trött.. känns som kroppen inte orka något längre.. eller om man är i en Sån dära Svaka igen.. som att man inte vill något länger..:( Usch hatar att må så här ibland.. det är jobbigt faktiskt....

Tack och lov att jag har min underbara älskling i mitt liv iaf.. *ler*

HUnden sover katterna sover.. hehe.. trist väder ute idag åxå...:(

Ronny älskar de hjärtat mitt....<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar