2009-07-29

ONSDAG Den 29/7 2009


Onsdag idag och det är lika underbart väder som det var i går.. idag kommer det nog bli ännu finare och varmare kan jag tänka mej iaf...*ler* Jag sitter och glo på tvn...;) nyss tagit kopp med kaffe och smörgås.. vänta på att Sabrina Tonårs häxan ska börja snart...*ler*
Eller om det redan har varit vet jag inte... Katterna sover dom är såå söta... lilla Zippo åxå.. han ligger i sin Soffa och sover... Idag vet jag inte vad jag ska hitta på med...*ler* Fundera på att städa men det är inte roligt heller... så njaaa få se... Jag ska sätta mej en stund på balkongen senare... när det är så fint väder få man passa på juue....*smile*
Idag är älskling hos sin kompis igen och hjälper han... hoppas att älskling få rätt i Länsrätten om pengarna... då få han tillbaka lite pengar eller lite och lite... då kan vi åka och handla in lite kläder på Blooms.. han behöver lite nya tröjor och så.. och jag lite nya Kjolar och byxor..tunikor.. linnen...
Alltid något som gå åt iaf... nya skor hade jag behöft... men men få la se.. Min sötnos ska bygga en jätte stor katt pelare hihihi ;) Som dom kan ha och Klösa och ligga på... den ska bli rätt stor.. men det kan behövas när man har 3 katter *ler*
*Saknar dej älskling hoppas du kommer hem sen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar