2010-04-06

Mysan berättelse! av Matte!



God morgon! Tänk att Mysan har vi haft länge nu... idag la jag upp 2 st bilder... till *LER* hon var min första katt som jag skaffade på Djurens vänner i Växjö... Hon kom fram till Matte och husse med en gång.. och spann.. redan då såg jag att hon var lite Divig.. *ler* Älskade hennes personlighet... lixom jag kommer när jag vill.. ingen som bestämmer över mej inte!
Mysan är nu 7år... Och är lika leksen som en liten kattunge.. Hon är så vacker... Hon hade det inte lätt i sitt förra hem.. Hon fick inte gå på toan när hon ville.. utan där fanns det barn som inte lät henne göra något.. och dom var smått elaka vad vi hörde... :( Men idag mår Mysan såå bra.. hon är bortskämnd liten Prinsessa... ;)
**Matte älskar dej Mys pys som hon kallas för**
Jag kommer lägga in bilder på Champis och Ida och berätta hur jag fick dom åxå!! Missarna får en egen berättelse var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar