2010-04-28

Champis första ute dag!! Duktig 28/4 2010













Det måste Matte berätta att jag var super duktig idag..:D "Champis" Matte köpte ju en helt ny sele till oss.. :D En svart fin.. den var super för den var inte ivägen.. jag kom ut för första gången i detta huset.. och det var så spännande.. oj vilka lukter.. och fåglarna sjöng vackert åxå.. jag var jätte rädd i början... matte och husse klappade om mej och husse sa duktig hela tiden...
Sen började jag efter en stund bli mer modig.. så jag började gå lite och husse och matte hängde på.. och det var så kul... dom hejade på mej.. :) Till slut tyckte jag det var skööönt att vara ute... underbart..:) Jag var ute en lååång stund tycktte JAG då.. men matte sa att jag var ute i 10min.. men men.. dom berömnde mej och allt... Så vi fick då lite mjukmat alla.. fast Matte ville att bara jag skulle få...
Men hon vet att dom andra bli så avisar så dom fick åxå... nu ligger jag i mattes och husses säng och drömmer och sover... i morgon ska jag ut igen... eller vad jag tro.. "Hoppas"
Mjaaaau!!! Från Champis:::


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar