2009-03-12

**Torsdag** Den 12/3 2009

God morgon...

Torsdag idag... Jag har dammsugat idag.. behövdes.. plockat in diks.. jag ska byta dukar snart åxå.. eftersom på Lördag fyller ju min älskling år.. och då kommer hans familj..

Slipper jag byta dom i morgon... Annars idag älskling är på skolan.. och jag sitter just nu här.. och skriver och sen chatta jag med en kompis....

Pratade med mamma i går.. hon ville jag skulle komma ner.. men jag har ingen lust just nu.... hon sa att hon skulle stötta mej med när jag gå ner i vikt då... :D snällt tycker jag...

Jaha Ingen sol som är framme idag.. och det va kallt ute idag åxå...

Ska vattna mina blommor åxå när jag ändå kommer i håg de... *ler* glömsk som man är...

*älskar dej Ronny tack för att du finns i mitt liv*

Seee yaaa!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar