2009-03-11

**Onsdag** Den 11/3 2009

Hejsan...

Onsdag idag.. nyss plockat in tvätten.. som vi hade i går... älskling gick till skolan idag.. han kännde sej bättre nu.. han har ju mått dåligt i någen vecka nu...

Solen lyser såå himla vackert idag.. hehe.. skööönt.. hoppas att all snö kan komma bort.. så man kan börja motionera... i går pratade ronny å jag om hur vi ska lägga upp vår nya kost...

Vi ska göra så att äta 6gånger om dagen fast mycket mindre... Sen käka grovt bröd... m.m.. kalkon pålägg det är magrare änn vanligt skinka.. sen keso som kanske lite plägg....

Sen motion så hoppas jag kunna gå ner 36kg till Jul.. så Ronny och jag kan skaff oss en liten bebis nästa år... jag har ju hela sommaren på mej att gå ner åxå.. så som jag har skrivit innan så ska jag änga denna sommaren till motion... hehe...

jag ska glo lite på tvn nu...

Seee yaaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar